سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۳

نویسنده(ها):

فاطمه شبستری – کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر
رباب جعفرزاده قدیمی – کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی

چکیده:

در دنیای رقابتی امروز داده ها و اطلاعات بعنوان ثروت سازمانی محسوب گشته و همواره شرکتها و سازمان های بزرگ و موفق دنیا به دنبال استفاده مناسب تر و تجاری تر از این منابع مجازی می باشند. از جمله شیوه های علمی و قدرتمند استفاده از داده های موجود، داده کاوی منطبق بر هوش تجاری می باشد. امروزه داده کاوی بطور فزاینده در هوش تجاری، حمایت تصمیم(تصمیم یار) خط مشی برای مدیریت دانش، تجارت الکترونیک، راه های خلاقانه حمایت مشتری را مورد استفاده قرار می دهد.