سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: نخستین همایش نقش حمل و نقل چندوجهی در تجارت ملی و بین المللی

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

حسین رفوگر آستانه – کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، پژوهشگر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی
مجید رضائی – کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، پژوهشگر مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی

چکیده:

مبحث حمل و نقل و انتقال کالا از مبادی تولید کننده به مصرف کننده از زمان پیدایش مفاهیم مدیریتی به ویژه پس از جنگ جهانی دوم وت وجه شرکت ها و سازمان های تولید کننده به مفاهیم رقابت و برتری تجاری مورد توجه بسیارزیاد صاحیان صنایع قرارگرفت به تبع ان بررسی تکنیک ها و راهبردهای مطلوب برای ارایه خدمات به بهترین کیفیت درزمان مناسب و با قیمتی متناظر با خواست مشتریان دردستور کار ذینفعان صنایع قرارگرفت ایننوشتار تلاش دارد تا با همگرایی مفاهیم مدیریتی با تکنیکهای مدیریت عملیات به معرفی مفهوم حمل و نقل ناب بپردازد و درادامه قوانین مربوط به حمل و نقل ناب را تبیین کند.