سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: دهمین همایش انجمن هوافضای ایران

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

کاظم ایمانی – دانشگاه امام علی(ع)، دانشکده پرواز- خ امام خمینی،روبروی مجلس سابق شورا
جواد دلدارشیخی –

چکیده:

با توجه به اینکه مهندسان عموماً برای راحتی کار و جلوگیری از محاسبات فراوان, معادلات حاکم بر وسیله پرنده را با در نظر گرفتن فرضیه هایی خطی سازی نموده و سپس محاسبه می کنند جوابهای به دست آمده کاملاً درست نمی باشند. لذا در این مقاله به بررسی تاثیرات خطی سازی معادلات حاکم در مقایسه با معادلات غیرخطی بر روند تعادل هواپیمای جنگندهF-16 با استفاده از شبیه سازی در دوحالت فیدلیتی کم Low Fidelity-(L.F) و فیدلیتی بالا High Fidelity-(H.F می پردازیم.