سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی

تعداد صفحات: ۱

نویسنده(ها):

فرناز گودرزی – دانشجوی کارشناس یارشد مدیریت بازاریابی

چکیده:

مدیریت اعتمادرضایت ونگرش وفاداری مشتری ازخدمات تجارت الکترونیک برای رشدطولانی مدت بسیایر ازکسب وکارهای مهم است تحقیق قبلی تجربه خرده فروشان الکترونیکی را نشان یمدهد که به سختی وفاداری مشتری را علیرغم رشد سریع کسب و کاربرای کاربردهای تجارت الکترونیک B2C حفظ می کنند مطالعات زیادی به شکل تجربی اعتمادمشتری تجارت الکترونیک B2C رضایت و نگرشهای وفاداری او درکشورهای مختلف ازمایش کردها ست هدف اصلی این مقاله شناخت عواملی است که بربسط اعتمادمشتریان تاثیر میگذارد از آن راضی هستند و به تجارت الکترونیک B2C وفادار هستند این مطالعه به ازمایشهای قبلی برمیگردد تا یک قالب مفهومی که روابط بین این سه ساختارتجاری و سوابق آنها را بسازد این تقحیق نشان میدهد که وفاداری مشتری تجارت الکترونیک از رضایت مشتری تاثیر می پذیرد.