مقاله تعیین میزان شیوع اختلاف اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و بررسی اثربخشی دو روش خودگویی برونی و درونی در کاهش آن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۱ در فرهنگ مشاوره از صفحه ۱ تا ۲۰ منتشر شده است.
نام: تعیین میزان شیوع اختلاف اضطراب منتشر در میان دانش آموزان پایه پنجم و بررسی اثربخشی دو روش خودگویی برونی و درونی در کاهش آن
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اختلال اضطراب منتشر
مقاله خودگویی بیرونی
مقاله خودگویی درونی
مقاله شیوع
مقاله دانش آموزان

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: ابراهیمی لقمان
جناب آقای / سرکار خانم: دهداری ابوذر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.