سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش فناوری اطلاعات، حال، آینده

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

حامد رحیم اف – عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود
علی خاتمی – دانشگاه صنعتی شاهرود

چکیده:

شناسایی خودکار مرسولات پستی یکی از عناصر کلیدی در موفقیت روابط با مشتریان درتجارت الکترونیک است تکنیکهای متنوعی برای شناسایی مکان کالا از سوی ارایه دهندگان کالا و خدمات معرفی شده است دراین مقاله با ترکیب فناوریهای نوین نظیر فناوری رادیو شناسه سیستم موقعیت یاب جهانی و وب سرویس مدلیعملی برای طراحی یک سیستم تشخیص و شناسایی مکان کالای پستی ارایه شده است نتایج حاصل از تحقیق نشان میدهد کهمدل ارایه شده ضمن براورده نمودن معیارهای کیفی لازم می تواند به عنوان یک کامپوننت مجزا در سیستم مدیریت روابط با مشتری تعریف شود.