سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: دوازدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

لیلا جعفری خوزانی – دانشجوی دانشگاه علم و صنعت ایران و مدرس در دانشگاه سما واحد خوراسگان
دکتر محمود فتحی – دانشیار دانشگاه علم و صنعت ایران
دکترناصر مزینی – استادیار دانشگاه علم و صنعت ایران

چکیده:

در این مقاله به یکی از مسائل مهم که در امر ردگیری خودروها در جاده ایجاد اختلال میکند یعنی مشکل همپوشانی پرداخته میشود و یک روش پیشنهادی مبتنی بر مدل حرکت برای حل مشکل همپوشانی جزئی صریح ارائه میگردد.