سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش سراسری فن آوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

ارمیا آقاسی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

چکیده:

بادرنظر گرفتن نقش بسیار مهمی که سیستمهای مدیریت دانش در محیط کسب و کار امروزی ایفا می کند این اهمیت زمانی بیشتر جلوه گر می شود که درزمینه مشتری مداری صورت گیرد مدیریت ارتباط با مشتری بنیاد و اساس بیشتر سازمان های امروزی است که با هدف ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان و درک ترجیحات و سلایق آنها جهت دستیابی به سودآوری برای سازمان ظهور پیدا کردها ست بنابراین می توان گفت که مدیریت دانش نقش اساسی دراستقرار موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری ایفا می کند مقاله حاضر ابتدا مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری را معرفی می نماید سپس فرایند مدیریت دانش برسیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارایه می دهد ودرآخر نیز یک مدل پیشنهادی برای ا جرای CKM ارایه میدهد.