مقاله تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۱ در مطالعات برنامه درسی از صفحه ۱۷۳ تا ۱۸۷ منتشر شده است.
نام: تحلیلی بر ناسازه های گفتمان مدسه: مروری انتقادی بر کتاب «ناسازه های گفتمان مدرسه: تحلیلی از زندگی روزمره دانش آموزی» (نقد اثر پژوهشی)
این مقاله دارای ۱۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حاجی آخوندی زهرا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
نظام آموزش و پرورش در ایران پس از انقلاب محل مجادلات جدی ایدئولوژیک و شاهد تحولات گسترده ای در این زمینه بوده است. این تحولات به اشکال مختلفی نظیر تغییرات ساختاری عمده در این نظام یا تغییرات جزئی درون ساختاری مانند طرح احیای معاونت پرورشی صورت گرفته است. دغدغه اصلی در نظام جمهوری اسلامی همواره پرورش انسان های با اخلاق و مسلمانان معتقد بوده است.