سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: دومین همایش ملی کامپیوتر، برق و فن آوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

اعظم ساداتی – اعضا هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین
ناصر حاجی شریفی –

چکیده:

تجارت الکترونیک که درواقع همان مبادله الکترونیکی داده ها است امروزه به سرعت درحال پیشرفت و توسعه می باشد این تجارت درایران و بسیاری از کشورها جهان درحال پایه گذاری و پیشرفت است تاریخچه پرپیچ و خم این تجارت از چنددهه پیش تاکنون نمایانگر قدرت و توانایی بالای این تجارت دربرابر سایرروشهای تجاری می باشد لذا بایستی رویکردها و چالشهای موجود درایران را بررسی کرده تا بتوان شفاف تر دراین مسیرمهم و کارا گام برداشت . این مقاله به بررسی تجارت الکترونیک جنبه های مختلفی ازاین تجارت و چالشهای پیشرو می پردازد