سال انتشار: ۱۳۸۸

محل انتشار: یازدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی

تعداد صفحات: ۱۲

نویسنده(ها):

وهاب فضلی کچیدی – مهندسی ماشین های ریلی دانشگاه علم و صنعت ایران

چکیده:

دراین مقاله سعی شده است تاثیر استفاده ازمستهلک کننده ضد یاو برشاخصهای مهم مانند خروج از خط ونرخ سایش چرخ بررسی گردد بدین منظور واگن ریل باس ارم ساخت شرکت صنایع ریلی ایران خودرو در نرم افزار Adams-Rail مدلسازی و درشرایط دینامیکی مختلف و مشخص شبیه سازی گردید نتایج شبیه اسزی های انجام شده نشان دادک ه وجود مستهلک کننده ضدیاو درسیستم تعلیق ثانویه خودروی ریلی ضمن پایدار بودن خودرو و کاهش احتمال خروج از خط درهنگام حرکت درمسیر مستقیم درسرعتهای بحرانی و درحرکت در قوس باعث بروز مشکلاتی می شود.