سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

مهدی قانعی اردکانی – دانشجوی کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار

چکیده:

درک شاخص های مشتریان برای فعالینی که در بازارهای مبتنی بر موبایل رو به رشد و توسعه فعالیت دارند یک اولویت شده است این درحالیست که دربازارهای سنتی بیشتر تحقیقات روی شناسایی و تجزیه و تحلیل فاکتورهایی است که می تواند بر رفتار مشتریان اثر داشته باشد تجارت به بازارهای مجتمع و یکپارچه که ازکانالهای ارتباطی سیار و وسیله های ارتباطی قابل حمل از جمله تلفنهای موبایل استفاده می کنند محیط تجارت الکترونیک هرروز درحال پیچیدگی و پویایی بیشتری است ایده های نو و بدیع تجارت الکترونیک پویای امروز می تواند روشها و مدلهای کارا و مفیدی در معاملات تجاری مخصوصا در مرحله شناسایی نیاز تبلیغات شناسایی محصول و عرضه کننده آن انجام مذاکره و توافق ارائه دهد. دراین مقاله سعی بر تعریف عاملهای هوشمند و کیفیت فعالیت آنها در زمینه تجارت مبتنی بر موبایل است.