سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

آتنا نیک نژاد عقیلی – شرکت توزیع برق استان گلستان

چکیده:

مقاله پیشرو درموردبکارگیری تعدادمتقاضیان به روشآماری درماه های پرفشارسال جهت انجام بهتر و سریعترخدمات به متقاضیان و مشترکین عزیزمیباشد از انجایی که کارشرکت برق درارتباط با ارباب رجوع است و هدف شرکت جلب رضایت مشتری است و این امر باتوجه به ا ستقلال شرکت و بالا رفتن سطح توقعات مسئولین اهمیت بیشتری می یابد درراستای طرح تکریم ضمن تشریح روش آماری و ترسیم دیاگرام های مربوط و قیاس آن نکاتی راجع به بهینه سازی ارایه خدمات پیشنهاد میگردد.