مقاله بیان مفهومی برند و جوهره آن در گستره ارتباطات: مورد پژوهی: برند اپل که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان ۱۳۹۱ در نامه هنرهای تجسمی و کاربردی از صفحه ۷۱ تا ۹۱ منتشر شده است.
نام: بیان مفهومی برند و جوهره آن در گستره ارتباطات: مورد پژوهی: برند اپل
این مقاله دارای ۲۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله طراحی گرافیک
مقاله بیان مفهومی
مقاله جوهره برند
مقاله ارتباطات برند
مقاله تبلیغات
مقاله برند اپل

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: زندوکیلی مژگان
جناب آقای / سرکار خانم: صالحی سودابه
جناب آقای / سرکار خانم: رشیدی علی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
لطفا برای مشاهده متن چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.