سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: کنفرانس بین المللی مدل سازی غیر خطی و بهینه سازی

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

محمدرضا فدوی امیری – عضو هیئت علمی دانشگاه شمال
یاسین فرمانی – کارشناسان کامپیوتر نرم افزار
سینا رحیمی –

چکیده:

بارشد روزافزون شبکه های اجتماعی دربستروب و همچنین مطرح گردیدن مضامین جدیدی چون وب دو گرایشکاربران اینترنتی برای عضویت دراین گونه سایت ها به شدت روبه افزایش است برای نمونه آمار خبره کننده سایت فیس بوک که بیشاز۸۰۰ میلیون کاربر منحصربفرد درهرماه دارد مهمترین نکته نحوه انتخاب و آشنایی ا فراد دراین گونه شبکههای اجتماعیا ست اغلب این آشنایی ها با شناخت بسیارکم بین کاربران صورت میگیرد همچنین احتمال پایین موفقیت یک رابطه پس از اشنایی انلاین نیز از نواقص شبکه های اجتماعی می باشد ما دراین مقاله سعی داریم با بهره گیری ازیکی مدلهای چندشاخصه تصمیم گیری Multi Attribute Decision Making به کاربران کمک کنیم تا انتخاب هایی بهتر دراین گونه وب سایت ها داشته باشند.