سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مدیریت بحران

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

غلامرضا کلائی – مدیر دفتر انفورماتیک و خدمات مدیریت _ شرکت آب و فاضلاب مشهد
محمد بهروان – رئیس گروه فناوری اطلاعات _شرکت آب و فاضلاب مشهد

چکیده:

با توجه به وابستگی بالای سرویسهای خدمات شهری به فناوری اطلاعات و این موضوع که امروزه نقش فناوری اطلاعات در پیشگیری و مدیریت بحرانهای گوناگون جهت کاهش آسیبهای ناشی از حوادث و بحرانهای طبیعی و بحرانهای ناشی اقدامات خرابکارانه غیر قابل انکار است , در این مقاله سعی شده تا با ارائه راهکارهای مناسب علاوه بر پیشگیری از بحرانهای احتمالی , نسبت به مدیریت و کنترل آسیب های ناشی از حوادث غیر مترقبه نیز اقدامات مناسب صورت پذیرد تا در سایه آن دسترس پذیری امن و سریع به سرویسها در زمان وقوع بحرانهای گوناگون امکان پذیر گردد