سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی محاسبات نرم و فن آوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

نعمت الله قنواتی – گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر
محمدرضا مهرگان – گروهفناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که دراقتصاد جهانی امروز سازمان ها را به دوباره اندیشی درراهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است ما دراین مقاله سعی داریم با استفاده از یک گردش به همراه ابزار و تجهیزات ارتباطی جدید در مباحث مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات که توسط شرکتی برنامه ریزی شدها ست به معرفی محصولات کارخانه بپردازیم در این گردش شرکت ابتدا به ثبت نام افرادی که از طریق اینترنت و اعلامیه ها خبردار شده اند می پردازد بعد درروزی که معین شده است افراد دور هم جمع م یشوند که به آنها یک تبلت داده می شود که برروی انها برنامه موردنظر مان را که طراحی کرده ایم نصب می کنیم که درآخر تبلیت بازپس گرفته می شود درمراحل مختلف گردش وسایل مختلفی را که از قبل آماده کرده ایم به افراد می دهیم تا با آنها آشنا و مورد استفاده قرار دهند سپس به وسیله برنامه ای که برروی تبلت نصب شده نظرات خود را بدهند که ارتباط تبلت ها از طریق فناوری جدید وایمکس صورت میگیرد از فناوری های نوین سخت افزاری وارتباطی که تبلت و وایمکس می باشد که همانطور که قبلا اشاره شد افرادنظرات خود را بصورت آنلاین برروی تبلت ثبت می کنند و علاوه برآن می توانند وسیله موردنظر شان رااز آن طریق برنامه خریداری و یا رزرو بکنند.