سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: نخستین همایش سالانه علوم مدیریت نوین

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

محمد مسعودی مقدم – دانشجوی کارشناسی ارشد
امید صباغیان طوسی – دانشجوی کارشناسی ارشد

چکیده:

دراین مقاله درباره استفاده از فرایند هزینه یابی هدف برای توسعه محصول و مدیریت هزینه و دلیل استفاده از آن دربرنامه ریزی محصول بحث می شود پژوهشگران برای شرح دادن فرایند هزینه یابی مزیت ها و مسائل مربوط به آن را دریک مطالعه موردی درباره یک شرکت کنسرو طیور تولید کننده غذاهای جایگزین غذاهای خانگی برای فروش درسوپرمارکت ها استفاده کردند.