سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای رویکردهای نوین در مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

الهه سالاری – دانشجوی کارشناسی ارشد IT دانشگاه پایم نو رتهران
سیدسعید آیت – استادیار دانشگاه پیام نور نجف اباد

چکیده:

امروزه شاهد توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و گسترش روزافزون کاربرد آن در حوزه های مختلف زندگی بشری هستیم کاربرد تکنولوژی اطلاعاتی و ارتباطی در حوزه کسب و کار و تجارت مزیتهای شگفت اوری را برای مصرف کنندگان و فروشندگان به همراه داشته است اما با وجود تمام مزایا تنها بخش کمی از کاربران اقدام به انجام خریداینترنتی می نمایند براساس تحقیقات انجام شده دلیل اصلی این مساله عدم اعتماد مشتریان به محیط وب وانجام خرید از طریق آن بیان شدها ست.