سال انتشار: ۱۳۸۷

محل انتشار: نخستین کنفرانس ملی بررسی فضای کسب و کار صنعت بیمه کشور

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

یعقوب رشنوادی –
نصراله حسن زاده –

چکیده:

امروزه، نقش بیمه گذاران از حالت پیروی از بیمه گر به هدایت وی و حتی محققان و نوآوران صنعت بیمه مبدل گشته است و از آنجایی که سمت و سوی کلیه فعالیت های بنگاه های اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد او انجام می شود. لذا، بسیاری از مفاهیم و تئوری ها بر محور «مشتری» و خواسته های وی نگارش شده و خواهند شد. در این مقاله نیز ما ابتدا به بررسی اولیه نیازها و خواسته های بیمه گذار و و سپس به مطالعه برخی از مسایل و مشکلات و کمبودهای خدمات بیمه ای پرداخته ایم تا بتوانیم با جمع بندی این دو مساله به نتیجه مناسبی در خصوص ارایه خدماتی مشتری محور دست بیابیم