سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

الهه سالاری مقدم – کارشناسی ارشد IT
سیدسعید آیت – استادیار دانشگاه پیام نورنجف آباد
بهداد سپیانی – کارشناسی ارشد

چکیده:

امروزه شاهد توسعه تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات و گسترش روزافزون کاربرد آن درحوزه های مختلف زندگی بشری هستیم کاربرد تکنولوژی های اطلاعاتی و ارتباطی درحوزه کسب و کار و تجارت مزیت های شگفت آوری را برای مصرف کنندگان و فروشندگان به همراه داشته است اما باوجود تمام مزایا تنها بخش کمی از کاربران اقدام به انجام خرید اینترنتی می نمایند براساس تحقیقات انجام شده دلیل اصلی این مساله عدم اعتمادم شتریان به محیط وب و انجام خرید ازطریق آن بیان شده است.