سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

منصور عزتی جیوان – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی
سعید صحت – عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی
مریم زرندی – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه
مهدی درویش خضری – کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی

چکیده:

سرمایه انسانی مهمترین سرمایه سازمانی است وجود نیروی انسانی ماهر و متخصص خلاق همراه با روحیه ی کاری بالا و با انگیزه شرط موفقیت هرنوع بازاریابی تلقی می شود با توجه به اینکه درعصرپرشتاب تغییر و تحول کنونی رمز موفقیت و پیشرفت هر نهادی در گروی ایجاد خلاقیت نوآوری و ابتکار عمل در عرصه تخصصی آن صنعت است و از آنجایی که صنعت بیمه کشور به ارایه خدمات ناملموس درجامعه می پردازد لذا باید تمام تلاش خود را برای برجذب نیروی ماهر و خلاق متمرکز نمایدهدف نگارندگان این سطور بیان راهکارهای کارآمد بازاریابی بیمه عمر با توجه به اهمیت نیروی انسانی است از آنجایی که بیهم عمر یکی از صدرنشینان بیمه نامه های ارایه شده به بیمه گذاران از نظر اهمیت حق بیمه تولیدی در اقتصاد هرکشور محسوب می شود نحوه ارایه و کیفیت پیشنهاد خرید بیمهنامه عمر دارای نقش کلیدی در خرید این بیمه نامه است دراین مقاله به بیان این مهم پرداخته شده است.