سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: همایش ملی مدیریت کشاورزی

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

محسن مولایی نسب – شرکت مدیریت زنجیره تامین اکسیر
مریم مظلومی – دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
لیلا قادرپور – دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

چکیده:

محصولات ارگانیک طبیعی گروه جدید از محصولات نیستند اما به تازگی جای خود را در بازارهای بین المللی بازنموده اند دراین میان مفهوم زنجیره تامین که یک فرایند به هم پیوسته از تولید کننده به مصرف کننده و بالعکس می باشد می تواند با انتقال درست و به موقع کالا از سمت تولید کننده به مصرف کننده و اطلاعات از مصرف کننده به تولید کننده نقش بسیار مهمی را در توسعه بازار و تولید این نوع محصولات ایفا نماید دراین مقاله به بررسی زنجیره تامین محصولات ارگانیک در ایران می پردازیم.