سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین ملی کنفرانس مهندسی و مدیریت نوآوری

تعداد صفحات: ۲۲

نویسنده(ها):

احمد سلطانی – کارشناس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناس اداره آمار و برنا
فرزاد معظمی – کارشناس ارشد مدیریت کارآفرینی دانشگاه تهران و کارشناس بازاریابی بین ا
معصومه سلیمی – دانشجوی کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران

چکیده:

درنگرش سنتی مدیریت برنامه ریزی نقطه شروع تمامی حرکت ها دریک سازمان می باشد بطوریکه اهمیت آن از گذشته دوربرای تمام مدیران و کارشناسان آشکارگردیده و این وظیفه را اساسی ترین وظیفه مدیریت دانسته اند افزایش کمیت و اهمیت شرکت های کوچک درفعالیت های اقتصادی دنیا و نیاز آنها به بهره مندی از برنامه ریزی استراتژی جهت موفقیت دردنیای رقابتی دراین پروژه بعداز اشاره به مفهوم برنامه ریزی استراتژیک ومعرفی مدل دیوید این مدل بصورت تطبیقی برای شرکت نورتاش پیمان سهامی خاص ارایه شده تا ایشان درراستای دستیابی به اهداف و کامیابی روزافزون از این نوع برنامه ریزی بهره مند شوند این تحقیق شامل مطالعه موردی شرکت تولیدی نورتاش پیمان بوده و با توجه به نوع تحقیق درزمره تحقیقات کاربردی و ازنوع پیمایشی می باشد. روش تحقیق براساس روش sWOT بوده و باتوجه به درنظرگرفتن نقاط ضعف و قوت شرکت دراجرای استراتژیهای گوناگون انجام یافتها ست.