سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای پژوهشها و راه کارهای نوین در حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۱۳

نویسنده(ها):

رضوان غلامی – دانشجوی کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، دانشگاه

چکیده:

امروزه علاوه بر فرآیندهای سنتی کسب وکار شیوههایی نوین کسب وکار نیز تحت عنوان تجارت الکترونیک بسیار مورد توجه شرکتها وسازمانهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. در این راستا کسبوکارها جهت معرفی محصولات و خدماتشان در محیط مجازی از ابزاری تحت عنوان کاتالوگ الکترونیکی بهره میبرند. کاتالوگ الکترونیکی رسانهایست در فضای اینترنت که برای شناساندن هرچه بهتر محصول بهمشتریان بکار میرود و همچنین مشتریان شرکت میتوانند از طریق آن با تامینکنندگان کالا و خدمات تعامل داشته باشد. در این تحقیق به بررسی مباحثی از قبیل مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری، تکنیکهای مربوط بهتعامل انسان باکامپیوتر و تاثیر فرهنگ بر تجارت الکترونیک پرداخته میشودکه رعایت نمودن آنها در طراحی کاتالوگهای الکترونیکی برای شرکتها بسیار مهم و حیاتیست و منجر به برقراری یک ارتباط موثر با مشتری و ترغیب مشتریان به تامین نیازمندیهای خود از آنها میشود