سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت

تعداد صفحات: ۹۶

نویسنده(ها):

رضا بابائی –

چکیده:

بازاریابی صادرات و واردات به عنوان یک عنصر مؤثر و کلیدی در توسعه اقتصادی کشور محسوب شده است و برآمادگی زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی جهت بکارگیری استراتژی های صادراتی تأکید گردیده است. توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که بصورت قانون غیر قابل تغییر درآمده و هر ک دام از دستگاه های اجرایی مرتبط با امر صادرات و همچنین اتحادیه ها و تشکل های صادراتی و سازمان های خدمات رسانی تجاری از قبیل بانک ها، بیمه، حل و نقل و … به وظایف خود به خوبی ع مل نمایند و در جامعه نیز آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات بوجود آید.