سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم

تعداد صفحات: ۹

نویسنده(ها):

محمد رحیم رمضانیان – استادیار گروه مدیریت دانشگاه گیلان
رمضانعلی مباشر امینی – مربی دانشگاه گیلان
سحر مساح چولابی – دانشجوی کارشناس ارشد MBA واحد بین الملل دانشگاه گیلان

چکیده:

شرکت های تولید کننده تیوب لامینت با بکارگیری مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا با مسئله اشباع بودن بازار تیوب لامینت در صنعت آرایشی برای بسته بندی کرم های آرایشی و خمیردندان مواجه شده اند. در حال حاضر در این تیوب لامینت برای بسته بندی در صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته است ولی با توجه به بازار بزرگ مواد غذایی و همچنین استقبال مشتریان در کشورهای اروپایی از این نوع بسته بندی برای مواد غذایی به ویژه سس های گوجه فرنگی و مایونز، سعی در بررسی امکان استفاده از این نوع بسته بندی با توجه به ندای مشتریان ( نیازها و خواسته ها) نمودیم. برای این منظور از روش گسترش عملکرد کیفیت QFD استفاده خواهد شد.