سال انتشار: ۱۳۹۳

محل انتشار: دومین همایش ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت و حسابداری

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

حسین عظیمی – استادیاردانشگاه زنجان دانشکده علومانسانی ساختمان علوم اجتماعی و مدیریت اتاق ۶۳۷
سمانه عزیزی – دانشجوی کارشناسی مدیریت صنعتی دانشگاه زنجان
سیدمحمد بطحائی – دانشجوی کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه زنجان

چکیده:

بازاریابی نوین مستلزم انجام دادن کارهایی بیش ازارایه یک محصول خوب تعیین قیمت مناسب و رساندن محصول به دست مشتریان موردهدف است شرکت ها باید بامشتریان ارتباط برقرار کنند امروزه با پیشرفت فناوری و اربتاطات ایجادارتباط موثر و سریع با مشتریان برای شرکت ها و سازمانها اسان و به صرفه شده است این مقاله با نگاه کلی به تعاریف و اصول بازاریابی الکترونیکی درصدد نشان دادن فواید این نوع باازریابی به سازمان ها برای استفاده بیشتر ازبازاریابی الکترونیکی به منصور افزایش خدمات به مشتری و ایجادارتباط فعال با مشتری و کاهش هزینه ها و صرف زمان کمتر است