سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش سراسری فن آوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: ۷

نویسنده(ها):

حسن اسماعیل پور – استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
علیرضا امیدی – کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانی
میترا انصاری – عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر

چکیده:

توسعه روزافزون فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی برزندگی و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به افزایش سطح آگاهی جامعه گردیدها ست سهولت دردسترسی افرادبه حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد مدیریت مشتری نکات جدید استراتژی کسب و کار مدرن را نشان میدهددرحقیقت فرآیندهای مدیریت مشتری بخشی از استراتژی های سازمان ها قرارگرفته اند سیستم مدیریت دانش سیستم مهمی است که بطور روزافزونی درسازمان ها درحال گسترش است مدیریت دانش که همان تسخیر تبدیل به کاربستن و حفاظت از قابلیت های فرایند دانش می باشد دراین مقاله سعی گردیده است تا تاثیر مدیریت دانش را از طریق همبستگی میان قابلیت ها و هریک از فرایندهای مدیریت مشتری دریک تحقیق میدانی بررسی گردد.