سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: دومین همایش فناوری اطلاعات، حال، آینده

تعداد صفحات: ۶

نویسنده(ها):

علی ناصراسدی – دانشگاه شهید باهنر کرمان
حامد منگلی – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر
مجید استیلایی – مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زرند
حسام صیرفی زاده – دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرایندها و فناوریهایی گفته می شود که در شرکت ها وسازمان ها برای شناسایی ترغیب گسترش حفظ و ارائه خدمات به مشتریان بهکار می رود مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد کسب وکار است که با پیشرفت فناوری تقویت می شود و از طریق آن شرکت ها با ایجاد ارتباطات سودمند برپایه بهینه سازی ارزش دریافتی و ادراکی مشتریان می پردازند اجرای مدیریت ارتباط با مشتری برای شرکت ها سازمان ها شامل بسیاری از مسائل از جمله استفاده از فرایندهای منحصر بفرد فناوری اطلاعات در بهبود فرایند درون سازمانی است سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با تمرکز بر توسعه استراتژی های کسب وکار و هماهنگ کردن سازمان و استفاده از فناوری اطلاعات برای بهبود فرایندهای سازمانی برای خدمت به مشتریان شروع می شود. مطالعه ی نگرشهای مشتری نشان دهنده فکر و نیاز مشتریان در مورد تصمیم خرید خود در آینده است این مقاله به بررسی روشهای سازمانی در ارایه ی خدمات و تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر این روشها در شرکت ها و سازمان ها و نتایج حاصل از آن می پردازد