سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: ۴۶

نویسنده(ها):

عباس صالحی مله – فارغ التحصیل:کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازار یابی) دانشگاه آ

چکیده:

رشد و گسترش روز افزون اطلاعات و ارتباطات، انقلابی را در ابعاد مختلف زندگی انسان ها و عملکرد سازمان ها ایجاد کرده است. ظهور پداد هاای چون هسب و هار الکترونیک، تدارت الکترونیک و بانکداری الکترونیک از نتایج عمده نفوذوگسترش فناوری اطلاعات در بعد اقتصادی است. بانکداری الکترونیکی عبارت است از استفاد ازفناوری های پیشرفته نرم افزاری سخت افزاری و مخابراتی برای تبادل منابع و اطلاعات مالی بر صورت الکترونیکی هر باعث کمکردن حضورفیزیکی مشتری در شعب بانک ها می شود. هفور ما در عرصر حضور و بر هارگیری تدارت و بانکداری الکترونیک، کشوری جوان است و تارسیدن بر وضعیت مطلوب را درازی در پیش رو دارد. امروز هفورهای پیفرفتر دنیا در هنار ساار شاخص های مهم اقتصادی خود، شاخص دیگری تحت عنوان شاخص رضایت مفتری را بر دلیل اهمیت فراوان رضاات مفتری در رونق اقتصادی یک کشور برای صنایع مختلف توسعه دادند ژوران رضاات مفتری را حالتی می داند هر مفتری احساس می هند واژگی های فراورد منطبق بر انتظارات اوست. دراین پژوهش سعی شد است تا ضم بررسی ابعاد مختلف بانکداری الکترونیک، بر بررسی تاثیر آن بررضایت مشتریان بانک صادرات ایران در استان مازندران پرداخت ه شود.