سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی

تعداد صفحات: ۱۸

نویسنده(ها):

آیه اسکندری – خوزستان هفتکل دانشگاه پیام نور

چکیده:

روابط عمومی اکنون ازمرحله روزمرگی انفعالی انجام فعالیت های خدماتی صرف بی هدفی اقدامات مقطعی و موردی گذشته و به مرحله تهیه و تدوین برنامه های راهبردی و برنامه های عملیاتی درازمدت میان مدت و کوتاه مدت سنجیده و هدفمند و دارای منطق و استدلال صحیح پانهاده است امروزه تکنولوژی و فناوریهای جدید با حجمی فراوان زندگی و محیط کار ما و حتی ابعاد وجودی ما را تحت تاثیر قرار داده و بشراموز بدون فناوری و بهره گیری ازآنها امکان عملی برای ادامه حیات خود ندارد شتاب انتشارداده ها و امار و اطلاعات ناشی ازعصردیجیتال و الکترونیک به حدی است که می توان از آن به انفجار اطلاعات تعبیر کرد امروزه شاهد انقلاب جدید درزمینه اطلاع یابی و اطلاع رسانی و ارتباطات درفضای واقعی مجازی و واقعیت مجازی هستیم و دهکده جهانی به ذهنیت جهانی تغییر هویت داده است اکنون انقلاب ارتباطات به انقلاب اطلاعات و انفورماتیک تبدیل شده است.