سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: سومین همایش ملی نساجی و پوشاک

تعداد صفحات: ۱۱

نویسنده(ها):

جواد خزائی پول –
هادی بالوئی جام خانه – دانشگاه اصفهان،دانشکده اقتصاد و علوم اداری ،اصفهان

چکیده:

یکی از چالشهای بزرگ صنعت نساجی کشور عدم انطباق برخی تولیدات با نیاز بازار ا ست و برای این موضوع باید برنامه ریزی و تدبیری اساسی شود متاسفانه شرکت ها و سازمان ها فعال در صنعت نساجی در کشورما براساس نیاز و خواسته مشتری و اصول مشتری مداری مدیریت نمی شوند و این یکی از بزرگترین ضعفهای این صنعت در کشور محسوب می شود دراین مقاله سعی می شود روشها و تکهنیکهای جدیدی چون ۵S,4Ps برای بهبود و رقابتی ساختن این صنعت در عرصه ملی و فرامنطقه ای مطرح شود بدین منظور ما ابعاد این روشها و تکنیکها را برای درک عمیق تر و بهتر مدیران در این صنعت می شکافیم.