مقاله بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۹۲ در مطالعات کمی در مدیریت از صفحه ۹۷ تا ۱۱۴ منتشر شده است.
نام: بررسی و تحلیل و توصیف وفاداران یکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی
این مقاله دارای ۱۸ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله وفاداران یکپارچه
مقاله افراد متغییر
مقاله نام تجاری

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: سلاجقه سنجر
جناب آقای / سرکار خانم: پوررشیدی رستم
جناب آقای / سرکار خانم: قوی دست فاطمه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
با توجه به افزایش روزافزون رقابت تولیدکنندگان و نیز گسترش بازار مصرف محصولات و خدمات و پیشرفت های علمی و فنی، فرصتی فراهم شد تا محقق، به توصیف و بررسی وفادارن پکپارچه و افراد متغییر و رابطه آن با ابزارهای بازاریابی مستقیم در حوزه محصولات بهداشتی آرایشی بپردازد. وفاداران یکپارچه، مشتریانی هستند که، در تمام مدت از یک نشان تجاری خرید می کنند. افراد متغییر نیز، هیچ گونه وفاداری به نام تجاری ندارند. این تحقیق بوسیله پرسشنامه، محقق ساخته انجام پذیرفت. که روایی آن بوسیله استادان بازاریابی تایید شده است. همچنین از نرم افزار spss و توزیع فراوانی و نمودار جعبه ای برای تجزیه تحلیل داده ها استفاده شده است. به منظور گستردگی جامعه آماری، محقق داروخانه های شمال شهر تهران را برای این تحقیق در نظر گرفته است. حجم نمونه بوسیله فرمول کوکران، ۲۲۵ نفراز مشتریان داروخانه های فوق الذکر می باشد.