مقاله بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت با بازاریابی بیمه عمر (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در استان زنجان) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز ۱۳۹۲ در مطالعات کمی در مدیریت از صفحه ۸۹ تا ۱۰۰ منتشر شده است.
نام: بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت با بازاریابی بیمه عمر (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در استان زنجان)
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اینترنت
مقاله بازاریابی اینترنتی
مقاله بیمه
مقاله بیمه عمر

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: نورایی محمود
جناب آقای / سرکار خانم: عسگری فرید
جناب آقای / سرکار خانم: معصومی فاطمه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بکارگیری فناوری اطلاعات به طور عام و تجارت الکترونیک به طور خاص در صنعت بیمه، تغییرات اساسی را در بخش های مختلف آن ایجاد خواهد کرد. از ابعاد بکارگیری فناوری اطلاعات، استفاده از اینترنت در فرآیند بازاریابی شرکت های بیمه است. توسعه صنعت بیمه در ایران با وجود ظرفیت ها و قابلیت های گسترده در کشور با موانع بسیاری روبروست که عمده ترین آن نبود زیرساخت های لازم جهت اجرایی نمودن استفاده از تکنولوژی است. تحقیق حاضر را می توان بر اساس نوع هدف از نوع تحقیقات کاربردی به شمار آورد همچنین این پژوهش را می توان جزء تحقیقات توصیفی نیز به شمار آورد. روش انجام این پژوهش نیز پیمایشی است زیرا از طریق تجزیه و تحلیل پاسخ و پرسش هایی که به دقت تدوین شده اند به نتایج حاصله دست یافته ایم. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان و نمایندگی های بیمه ایران در استان زنجان شکل می دهد که تعداد آن ها ۱۰۲ نفر می باشد.
هدف از این تحقیق بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت در صنعت بیمه با بازاریابی بیمه عمر می باشد. که نتایج حاصل از این تحقیق نشان داده بین اینترنت با بازاریابی بیمه عمر، تسهیل ارتباطات، تسهیل تحقیقات بازاریابی، افزایش فروش بیمه عمر، بهبود چهره تجاری، کاهش هزینه ها و مزیت رقابتی رابطه معناداری وجود دارد.