مقاله بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۹۱ در مدیریت بازرگانی از صفحه ۱۲۷ تا ۱۴۶ منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر ویژگی های فروشگاه اینترنتی B2C در افزایش قصد خرید اینترنتی مشتریان با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله قصد خرید اینترنتی
مقاله فروشگاه اینترنتی
مقاله تحلیل متقارن
مقاله رفتار مصرف کننده

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: نظری محسن
جناب آقای / سرکار خانم: حاجی حیدری نسترن
جناب آقای / سرکار خانم: نصری مصطفی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
کسب و کارهای اینترنتی برای سودآوری بیشتر می بایست از اولویت های مشتریان شان نسبت به کارکردها و خدمات ارائه شده توسط فروشگاه باخبر باشند. بنابراین داشتن مدلی برای شناسایی اولویت های مشتریان و میزان مطلوبیت ویژگی های فروشگاه های اینترنتی برای آنها ضروری است. مدل حاضر توانایی شناسایی کارکردهای مطلوب فروشگاه اینترنتی برای مشتریان، میزان مطلوبیت و اولویت های نسبی آنها را در قالب سه گروه عوامل فناوری، عوامل خرید و عوامل محصول دارد. برای این منظور ۳۹۹ پاسخ جمع آوری شده به وسیله سامانه پرسشنامه اینترنتی با استفاده از تکنیک تحلیل متقارن تحلیل شده است. یافته ها نشان داد که ”داشتن گواهی الکترونیکی هویت و رمزگذاری ارتباط بین رایانه مشتری و سرور فروشگاه“ (امنیت) و”امکان تعویض و مرجوعی کالای“ (تسهیلات) مهمترین ویژگی های تاثیرگذار بر قصد خرید اینترنتی مشتریان بوده اند.