سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

امین مظفری – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
زهرا آل مجتبی – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیده:

بازاریابی خدمات نوین همواره از دغدغه های تمامی نظام های موجود بانکی بوده است چرا که معرفی یک خدمت جدید زمانی موفقیت آمیز خواهد بود که از سوی کاربران و مشتریان مورد پذیرش قرارگیرد هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر عوامل موثربرقصد پذیرش خدمات نوین بانکی توسط مشتریان با نگاهی نو به مباحث تبلیغات شفاهی رضایت نوآوری واعتماد می باشد درمطالعات پیشین همواره برنقش مثبت تبلیغات شفاهی و نوجویی دربازاریابی تاکید شده است حال آنکه درمقاله حاضر نقطه عکس این عومال مورد بررسی قرارگرفته است بدین معنا که اگر مستقیما بخواهیم از آثار مثبت این عوامل درجهت پذیرش خدمات جدید استفاده نماییم احتمالا تلاشهای بازاریابی با شکست مواجه خواهند شد لذا برای موفقیت محصول جدید معرفی شده باید بررضایت مشتری و استفاده از کانالهای صحیح تاثیر گذاری آن یعنی اثرمثبت آن براعتماد به بانک و اعتماد به مشاور بهره جست