سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

سعید عباس نژاد – کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی

چکیده:

دربازاریابی نوعی ارتباط متقابل میان فروشنده و مشتری به عنوان شکل خاصی از بازاریابی بوجود می آید و درنتیجه فروشنده و مشتری هردو برنتیجه فروش تاثیر میگذارند فروشنده بعنوان اولین رابط سازمان تاثیر قابل توجهی برادراک مشتری از قابل اتکابودن سازمان ارائه دهنده خدمات و ارزش خدماتش ونهایتا منافع مشتری درابقای رابطه خود باسازمان متبوع فروشنده دارد هدف از تحقیق حاضر بررسی بازاریابی اخلاقی بوده و ازنوع تحقیقات مروری می باشد. باتوجه به نتایج پیشنهادات ذیل ارایه میگردند پیاده سازی اخلاق بازاریابی هنجاری و توصیفی با برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف تشکیل انجمنی برای نظارت براخلاقیات فروش خدمات بانکی بروز نمودن اطلاعات بازاریابان بصورت روزانه یا هفتگی ایجاد تنوع درخدمات بانکی اهمیت دادن به خدمات پس از فروش