سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی

تعداد صفحات: ۲۸

نویسنده(ها):

محمد مکوندی –

چکیده:

این مقاله به بررسی نقش اینترنت درتجزیه و تحلیل انواع مختلف نوآوری می پردازد که نه تنها درمجموعه های سنتی ازقبیل محصول فرایند سازماندهی و نوآوری دربازاریابی تمرکز دارد بلکه باعث گسترش نوآوری دربخشدولتی نیز میگردد علاوه برنقش اینترنت برای انواع مختلفی ازخلاقیت و نوآوری براشکال تازه ای ازنوآوری به خصوص برای الگوی جدیدی از نوآوری بازنیز دلالت دارد که شامل تلاشهای مشترکی ازشرکت های متعدد می باشد که اغلب با یک پس زمینه ناهمگن صورت میگیرد اینترنت فاصله جغرافیایی را کاهش میدهد اما دراثرتعدیل خود برروی انواع دیگر فاصله برای رسیدن به موفقیت نوآوری مانند فاصله های جابجایی سازمانی فن آوری و رابطه ای نیز تلاش کرد هاست درنهایت درمورد مفهوم نوآوری درسطح منطقه ای بحث شده است این مقاله با نتیجه گیری به پایان می رسد.