سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: دوازدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی

تعداد صفحات: ۱۶

نویسنده(ها):

ابوالفضل احمدی – کارشناس رسیدگی و پاسخگویی به شکایات
محمد عادل نیا – کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و رظسیدگی و پاسخگویی به شکایات

چکیده:

از آنجا که ایستگاهها محلی برای تفکیک ، تنظیم ، تشکیل قطار ، قبول و اعزام ، عملیات مانور ، تعمیر ناوگان ، همچنین محلی بای تخلیه و بارگیری کالا ، پیاده و سار شدن مسافر و محل تردد و کار کنان که سرمایه های اصلی هر سازمانی می باشند و باید با خاطری آسوده و در محیطی ام برای انجام کار با کیفیت مطلوب و ارائه خدمات حکلنقل به بهترین وجه ممکن کار کنند لذل پیشگیری از خطر و اقدامات کاهنده خطر باری نجات جان خود و دیگران از اهمیت بالایی برخوردار است بدین منظور و با رویکرد اقدامات ایمنی در ایستگاه و شرح یک سانحه در ایستگاه اهمیت مضاعف ایمنی در ایستگاه مورد نظر است.