سال انتشار: ۱۳۸۹

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و نوآوری

تعداد صفحات: ۱۰

نویسنده(ها):

علیرضا غفوری – کارشناس مهندسی کیفیت بدنه ورنگ شرکت سایپا(کارشناس مهندسی شیمی)
افشین غیور نژاد – کارشناس مهندسی کیفیت بدنه و رنگ شرکت سایپاا(کارشناس مهندسی مکانیک)

چکیده:

خلاقیت و نوآورى شعارگونه و احساسى هیچگاه ما را به پیشرفت و شکوفایى در تولید علم و خدمات و بهره جویى‏هاى مادى و معنوى نمى رساند بلکه با کوشش و تلاش مستمر، اصالت دادن به علم و دانش واقعى، مدیریت نمودن عمیق و کارآمد مى توان از این نعمت خداداد و الهى بهره‏هاى فراوان برد. ایده‏های جدید با اندیشیدن بدست می‏آیند، که در آن ذهن به طور عمیق با یک مسئله درگیر می‏شود و به تجسم آن می‏پردازد و با حذف و یا ترکیب واقعیت‏های موجود، به روشن شدن فکر جدید کمک می‏کند. بینشی بدین ترتیب حاصل می‏شود و قوه تصور را در یافتن فکر‏های جدید تغذیه می‏کند. منشا فکر جدید، قوه تصور و تخیل است نه قدرت منطقی بشر.