سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش مدیریت و توسعه گردشگری, چالشها و راهکارها

تعداد صفحات: ۱۵

نویسنده(ها):

مهدی کروبی – هیات علمی گروه مدیریت جهانگردی،دانشگاه علامه طباطبائی،تهران
علی اکبر پور – کارشناس ارشد مدیریت جهانگردی،دانشگاه علامه طباطبائی،تهران

چکیده:

ارزیابی کیفیت هتل از سوی گردشگران در نتیجه ی توجه آنها به تعدادی از عوامل صورت می گیرد که در صورت شناسایی و اولویت بندی می تواند در ایجاد تجربه ی مطلوب و کسب رضایت گردشگر،تدوین استرتتژی های بازار یابی هتل هاو نهایتا تقویت وفاداری گردشگران یه یک مقصد نقشی حیاتی داشته باشد.در این مقاله با بررسی انتظارات و ادراکات ۱۴۰ گردشگر از هتل های سه ستاره یزد در تابستان ۱۳۸۹،عوامل موثر بر رضایت گردشگران با استفاده روش تحلیل اهمیت_عملکرد،اولویت بندی و مورد تحلیل قرار گرفتند.