سال انتشار: ۱۳۸۶

محل انتشار: اولین همایش ملی مهندسی برق، کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تعداد صفحات: ۱

نویسنده(ها):

زهره علیپور – دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر آموزشکده عالی سما تبریز
محمودرضا مافی –

چکیده:

ازسال ۱۹۸۰ ذهنیت تولید در راستای تغییر کیفیت تشدید شد سازماندهی مجدد ساختار سازمانی و به کارگیری مهندسی مجدد در این راستا شکل گرفت تکنولوژی جدید ارتباطات در راستای بالا بردن کارایی در سطح جهان به کارگرفته شد ارتباطهای تنگاتنگ فی مابین اپراتورها و کمپانیهای سرویس دهنده برقرار گردید از موارد دیگر تعیین اهداف مشترک بین مشتری و تولید کننده است که باعث شد فرهنگ کیفیت به خوبی نمایان شود اصول و اساس یک فرهنگ کیفیت در اعتقاد به بهسازی مستمر خلاصه میشود هدف رسیدن به کمال یا همان خطاناپذیرسازی است و نه کمتر، کاربرد این هدف د رکلیه اجزا نیروی انسانی فرایند تولید به نحوی است که همه آنها با همدیگر پایه گذار فرهنگ خطاناپذیر سازی هستند و چگونگی آن عبارتست از: فرایند بهبود مستمر جهت افزایش کارایی، استقرار و اجرای استاندارد ها در فاز طراحی و برنامه ریزی آموزش شامل آموزش پرسنل عملیاتی و مدیریت جهت تمرکز بیشتر در زمینه کیفیت به عنوان آخری هدف