سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: همایش ملی شهر الکترونیک

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

نسرین عرب – دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار –دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری
مصطفی مقدم فر – دانشجوی کارشناسی ارشد نرم افزار –دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

چکیده:

همان طور که یاد شد، استفاده سریع از طراحی سیستم محاسبات ابری، برای بسیاری از صنایع تمرکز خودشان را از سرمایه گذاری روی توان پردازش به توان پردازش اجاره ای از یک فروشنده خاص تغییر داده اند. برای حوزه آموزش هم فرقی نداشته است. سیستم های آموزش الکترونیکی معمولا نیاز به منابع بسیار زیاد سخت افزاری و نرم افزاری دارند. انستیتوهای آموزشی متعددی وجود دارند که نمی توانند اینچنین سرمایه گذاری هایی را فراهم کنند و محاسبات ابری بهترین حاصل برای آنهاست. به کارگیری یک سیستم آموزش الکترونیکی محاسبات ابری دارای خواص مخصوص به خود بوده و نیاز به یک رویکرد خاص دارد. این مقاله اثر مثبت استفاده از طراحی سیستم محاسبات ابری بر روی توسعه راه حل های آموزش الکترونیکی اندازه گیری می کند. ما یک مجموعه ای از سنجش های راندمان محاسبات ابری را برای افزایش و ارتقاء کنترل فرایند به کارگیری آموزش الکترونیکی را پیش می بریم.همچنین اصطلاح کلی راندمان استفاده از محاسبات ابری در حوزه سیستم الکترونیکی مورد ارزیابی قرار می گیرد.