سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

طاهره رضایی – دانشگاه جامع علمی کاربردی صنعت آب و برق غرب
پروین فخری – دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه

چکیده:

با افزایش تعداد خدمات اینترنتی به مشتریان و افزایش درخواستها و به دنبال آن افزایش تعداد سرویسهای وب، فرآیند انتخاب براساس معیارهای کیفی سرویس، ترکیب آنها و نیز در نظر گرفتن سلیقه کاربر همواره یکی از چالشهای سیستمهای نرم افزاری است. بالا بودن کیفیت سرویس نهایی به انتخاب سرویسهای سازنده با کیفیت بالا و سیاستگذاری انتخاب آن سرویس باز میگردد. در این مقاله ضمن بررسی مختصر روشهای مختلف انتخاب سرویسهای وب، روشی جدید در انتخاب سرویسهای وب ارائه میگردد که با توجه به نظر کاربر میتواند رضایت کاربر نهایی را تامین نماید