سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: همایش منطقه ای تولید ملی، حمایت از کار سرمایه ایرانی

تعداد صفحات: ۱

نویسنده(ها):

زهرا حاجی قدرت آبادی – کارشناس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،
مسعود ایرانپور – دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،
مهدیه غفاری – کارشناس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

چکیده:

ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع، یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد. کارآفرینی دیجیتالی فقط یک روش کسب و کار جدید در اینترنتنیست. فقط یک ابزار اشتغال زایی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطی جدید نیست. بلکه انسجامی استاز هنر و فناوری که می تواند ، با نیاز سنجی و فرصت سازی بهینه، نیازهای بازار را بر مبنای پتانسیل آی تی فراهم کرده و زمینه اشتغال زایی حجم کثیری از مشتاقان فعالیت در این حوزه را ایجاد کند