سال انتشار: ۱۳۹۰

محل انتشار: اولین همایش علمی دانشجویان علوم تربیتی ایران

تعداد صفحات: ۴

نویسنده(ها):

لیلا معزز – کارشناس ارشد علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی. دانشگاه آزاد اسلامی و
سحر محمدی – دانشجوی دکتری تخصصی علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد اس

چکیده:

در عصر فن آوری اطلاعات و ارتباطات، آموزش الکترونیکی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است به طوری که با تولید فرآورده هایی ویژه از جمله نرم افزارهایی جهت تولید برنامه های آموزشی همراه بوده است لذا ساخت و استفاده ازچندرسانه های آموزشی امروزه در فرآیند تعلیم و تربیت اهمیت به سزایی دارد. مقاله حاضر با روش کتابخانه ای و استفاده از منابع چاپی و اینترنتی به بررسی اصول و معیارهای ساخت و تولید و ارزشیابی چندرسانه ای های آموزشی جهت استفادهبهینه تر از آن ها می پردازد