سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی

تعداد صفحات: ۱۹

نویسنده(ها):

عیسی سیلاوی – کارشناس ارشد مدیریت دولتی
یوسف سیلاوی – دانشجوی کارشناسی مدیریت جهانگردی
حسین سبزیان – کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

چکیده:

بروزوظهورفناوری اطلاعات و ارتباطات تمامی حیطه های بشری را مورد دستخوش قرار داده است دراین میان دولت ها نیزبرای ارایه خدمات به ذینفعان اجتماعی باید به بازتعریف نقش ها و کارکردهایشان بپردازند دولت الکترونیکی درپی پاسخ به این ضرورت شکل گرفته است آنان ذینفعان خواهان این هستند که ساعات کارموسسات دولتی افزایش یابد و هرزمان که خواستد بتوانند کارهای خود را انجام دهند درصف ها معطل نشوند خدمات با کیفیت تری دریافت کنند و خدمات و محصولات ارزانتری بدست آنها برسد دراین مقاله سعی شده است به استراتژی دولت الکترونیکی و نیز شرایط لازمی که برای اجرای موفق این استراتژی مورد نیاز می باشد چالشها و فرصتهای پیاده سازی و شیوه کاردولت الکترونیکی پرداخته شود.