سال انتشار: ۱۳۸۴

محل انتشار: یازدهمین کنفرانس سالانه انجمن کامپیوتر ایران

تعداد صفحات: ۵

نویسنده(ها):

احمد براآنی – استادیار گروه کامپیوتر دانشگاه اصفهان
بهرام امینی – مدرس گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه

چکیده:

دسترسی به اطلاعات بازار رقبا و مشتریان از طریق موتورهای جستجوگر و مرور دستی تقریبا ناکارآمد و غیربهینه است هدف ازانی تحقیق ارایه یک روش کارآمد و الگوی موفق برای استخراج اتوماتیک داده از وب و مجتمع سازی آنها با اطلاعات انباره داده سازمانی برای کاربرد سیستمهای هوشمندی تجاری است دراین روش با استفاده از یک نرم افزار تجاری و تکنولوژی راپر یک معماری موثر و قوی برای فرایندهای استخراج ساختاردهی مجدد و بارگذاری داده ها به سیستم هوشمندی تجاری ایجاد شده است نتایج بدست آمده نشان میدهد که تکنولوژی راپر برای استخراج داده های خارجی و مجتمع سازی آنها با داده های انباره داده سازمانی بسیار مناسب و کارآمد می باشد.