سال انتشار: ۱۳۹۱

محل انتشار: سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم

تعداد صفحات: ۸

نویسنده(ها):

پویان مرادی – مهندس صنایع، مهندس کیفیت شرکت سوپر پایپ اینتر نشنال

چکیده:

جهت مدیریت موثر یک زنجیره تامین کارا، رهبری باید یک رویکرد کارت امتیازی و رده بندی را بکار ببرد که طرحی با وزن دهی ترکیبی جهت فراهم آوردن یک چشم انداز متعادل است این رویکرد می تواند جایزه ای را برای یک کسب و کار بر اساس ارزیابی عملکرد کلی گذشته و طرح عملکرد آینده به دنبال داشته باشد. از دیدگاه تامین کننده دریافت بازخورد عملکرد ترویج توانایی الگو برداری از دیگر تامین کنندگان و هم آوری رقابتی جهت بهتر برآورده شدن صدای مشتری را به دنبال دارد. افزایش بخش بزرگتری از مجموع بازار مشتری بر اساس داده های عینی و ذهنی جمع آوری و تجزیه و تجزیه و تحلیل شده در جهت تعیین اقدامات اصلاحی/ بهبود مورد نیاز از دیگر مزایای این مهم است. این مقاله رویکردی در حوزه مدیریت عملکرد تامین کنندگان در قسمت ارزیابی بر اساس معیارها و نحوه ارزش گذاری آن ها را جهت تحریک بهبود به اشتراک می گذارد.